Organizacja eventów firmowych – jak się za to zabrać?2023-08-21 08:06:32Niezależnie od branży i rodzaju wykonywanej działalności, organizacja eventów firmowych stała się dziś standardem. |
|
Model SBI w feedbacku. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu SBI? Modele informacji zwrotnej (część 4)2023-04-27 15:18:21Model feedbacku SBI (ang. Situation, Behavior, Impact) to podejście stosowane w udzielaniu informacji zwrotnej, które umożliwia skuteczną i konstruktywną komunikację między pracownikami i menedżerami. |
|
Jak zostać event managerem? Krótkie wprowadzenie dla początkujących2020-12-16 13:12:05Event manager to osoba odpowiedzialna za zorganizowanie i przebieg eventu, koordynację wszystkich działań w jego trakcie oraz podejmowanie decyzji w przypadku wystąpienia sytuacji trudnych. |
|
Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?2019-03-11 12:25:39Inwestuj w obsługę klienta ! Dlaczego ? Dlatego, że najczęstszym powodem odchodzenia Klientów do firm konkurencyjnych jest właśnie zła obsługa Klienta. |
|
Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu2017-11-03 10:18:49Dziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami, natomiast ci, którzy zgadzają się na rozmowę, stają się coraz bardziej wymagający. |
|
Skuteczna obsługa trudnego Klienta2017-09-27 13:16:59Obsługa Klienta to wyzwanie. Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo. |
|
Ja handlowiec2017-08-02 09:48:25Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne w pracy handlowca. Każdy z nas na początku popełnia błędy, jeśli chcesz ich uniknąć, koniecznie przeczytaj ten artykuł. |
|
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?2017-07-03 11:16:31Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych. |
|
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem2017-03-02 12:07:36Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa. |
|
Jak radzić sobie z trudnymi klientami?2016-05-19 13:29:26Jedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna, uniwersalna definicja trudnego klienta? I czy dla dwóch różnych sprzedawców ten sam klient zawsze będzie równie trudny? |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń relacje z klientem
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.