Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki relacje z klientem

Organizacja eventów firmowych – jak się za to zabrać?
2023-08-21 08:06:32

Niezależnie od branży i rodzaju wykonywanej działalności, organizacja eventów firmowych stała się dziś standardem.

Artykuł Organizacja eventów firmowych – jak się za to zabrać?
Model SBI w feedbacku. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu SBI? Modele informacji zwrotnej (część 4)
2023-04-27 15:18:21

Model feedbacku SBI (ang. Situation, Behavior, Impact) to podejście stosowane w udzielaniu informacji zwrotnej, które umożliwia skuteczną i konstruktywną komunikację między pracownikami i menedżerami.

Artykuł Model SBI w feedbacku. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu SBI? Modele informacji zwrotnej (część 4)
Jak zostać event managerem? Krótkie wprowadzenie dla początkujących
2020-12-16 13:12:05

Event manager to osoba odpowiedzialna za zorganizowanie i przebieg eventu, koordynację wszystkich działań w jego trakcie oraz podejmowanie decyzji w przypadku wystąpienia sytuacji trudnych.

Artykuł Jak zostać event managerem? Krótkie wprowadzenie dla początkujących
Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?
2019-03-11 12:25:39

Inwestuj w obsługę klienta ! Dlaczego ? Dlatego, że najczęstszym powodem odchodzenia Klientów do firm konkurencyjnych jest właśnie zła obsługa Klienta.

Artykuł Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?
Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu
2017-11-03 10:18:49

Dziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami, natomiast ci, którzy zgadzają się na rozmowę, stają się coraz bardziej wymagający.

Artykuł Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu
Skuteczna obsługa trudnego Klienta
2017-09-27 13:16:59

Obsługa Klienta to wyzwanie. Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo.

Artykuł Skuteczna obsługa trudnego Klienta
Ja handlowiec
2017-08-02 09:48:25

Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne w pracy handlowca. Każdy z nas na początku popełnia błędy, jeśli chcesz ich uniknąć, koniecznie przeczytaj ten artykuł.

Artykuł Ja handlowiec
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
2017-07-03 11:16:31

Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.

Artykuł Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
2017-03-02 12:07:36

Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa.

Artykuł 3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Jak radzić sobie z trudnymi klientami?
2016-05-19 13:29:26

Jedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna, uniwersalna definicja trudnego klienta? I czy dla dwóch różnych sprzedawców ten sam klient zawsze będzie równie trudny?

Artykuł Jak radzić sobie z trudnymi klientami?

stron: 1 2 323

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń relacje z klientem

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.